Corolla i Lite

Katalog znalezionych haseł

Skriba ejo

Pierścienie tłokowe Toyota Avensis Carina Camry Corolla i Lite-Ace 2,0
Pierścienie tłokowe STD, do silnika 2,0D i 2,0TD (oznaczenia silnika: 2C, 2C-E, 2C-T, 2C-TE) pracującego w samochodach: Toyota Avensis 1997 do 2003, Toyota Camry 1988 do 1991, Toyota Carina E 1992 do 1997, Toyota Carina II 1987 do 1992, Toyota Corolla 1992 do 2000, Toyota Lite Ace 1988 do 1994.

Pierścienie są nowe, oryginał Toyota.

Cena: 149,-
Link: olx.pl/oferta/CID5-ID8W0IF.html



Skup Samochodów TOYOTA Skup Aut Wszystkie Modele Najwyższe Ceny !
Skup samochodów marki Toyota skup aut japońskich i 198 - pokaż numer telefonu -
5



osobowe dostawcze ciężarowe pickupy vany i inne!!



corolla

avensis

hiace

hilux

lite-ace

carina

picnic

yaris

dyna

rav4

land-cruiser

verso

camry i inne.



Skupujemy samochody w każdym stanie nie ważny rocznik stan !!!

Płacimy najwyższe ceny !!!



Zapraszamy

796 - pokaż numer telefonu -


www.autoskup-24.pl
Link: olx.pl/oferta/CID619-IDfUBz9.html


Nowe nakrętki do oryginalnych FELG TOYOTA M12X1,5X37 GERMAN
Pracujemy od 8:00 do 16:00

Na wiadomości odpowiadamy całą dobę!



Można złożyć zamówienie TELEFONICZNE lub WIADOMOŚĆ olx



Wystawiamy Faktury VAT



Koszt wysyłki płatnej przy obiorze tylko 15 zł !



Dostawa w 24 godziny



Przykładowe zastosowanie:



Przeznaczone do felg:



Oryginalne felgi aluminiowe Toyoty



Rozmiar 12x1,5 przeznaczony do aut



TOYOTA - 4 Runner, Auris, Avensis, Blizzard, Camry, Carina, Celica, Corolla, Corona, Cressida, Crown, FJ Cruiser, FX16, Hiace, Hilux, Highlander, IQ, Land Cruiser, Lite Ace, MR2, Paseo, Picnic, Previa, Prius, RAV 4, Sequoia ( 200 - pokaż numer telefonu -
7 ), Soarer, Starlet, Supra, Tacoma, Tercel, Tundra ( 199 - pokaż numer telefonu -
7 ), Verso, Yaris



cena za 1 sztukę !



Pamiętaj! Przed zakupem zjedź na obrazki i sprwadź czy dany kolor jest aktualnie dostępny. Może się zdażyć, że nagle, któregoś koloru zabraknie a wtedy wysyłka może być opóźniona !



sztuk w komplecie klucz skok gwintu twardość Podkładka Tuleja (fi) Tuleja (długość) gniazdo Wykończenie

1 21 M12x1.5 8.8 30mm 18mm 12mm ruchoma płaska podkładka Chrom
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDfxdp3.html


Złącze do radia Toyota na ISO




cartronic


Kontakt

W razie wszelkich pytań prosimy o kontakt:




CAR-TRONIC
Okulickiego 24
33-300 Nowy Sącz
GPS: N 49° 37' 41 E 20° 42' 47


Czynne:
pn-pt.: 9-18
sobota: 10-14




QR code zeskanuj telefonem


Płatności

Przelew



Nr konta:


31 1140 2004 0000 3202 4580 0520
SWIFT: BREXPLPWMBK



Nr konta:


47 2490 0005 0000 4500 3804 3126
SWIFT: ALBPPLPW


Płatności PayU



Standard Allegro
Standard allegro - Dzięki wzorowej obsłudze i terminowej wysyłce spełniamy kryteria
standardu allegro
Najwyższa jakość
Najwyższa jakość - U nas masz pewność jakości oferowanego towaru jak i profesjonalnego wsparcia
Bezpieczne zakupy
Bezpieczne zakupy - Kupuj bez obaw. U nas Twoje zakupy ubezpieczone są do 50.000zł.
Zobacz szczegóły.
Szybka gwarancja
Szybka gwarancja - Wszystkie sprzedawane produkty objęte są gwarancją oraz sprawnym serwisem.
Zwroty

W car-tronic.pl kupujesz bez ryzyka.
Nie musisz się obawiać, co się stanie, jeśli zamówiony towar nie spełni Twoich
oczekiwań.


Masz 10 dni na zwrot zakupionego przez siebie towaru, bez podania przyczyny. Termin ten jest liczony od daty odbioru przesyłki do daty jej nadania. Jednakże należy pamiętać, że nie pokrywamy poniesionych kosztów wysyłek.


Towar, który zamierzasz zwrócić, powinieneś wysłać do nas firmą kurierską lub pocztą (pocztą tylko towar o wartości poniżej 500zł).
Do przesyłki dołącz dowód zakupu oraz pismo, w którym powinieneś podać:



Całość wysyłasz BEZ POBRANIA na adres naszego sklepu:
CAR-TRONIC
Okulickiego 24
33-300 Nowy Sącz


dokument zwrotu


Warunki zwrotu:



Wysyłka

Po zakupie prosimy o potwierdzenie emailem lub poprzez wypełnienie "formularza zakupu" wybranej formy płatności:



Towar wysyłamy nie zwłocznie za pobraniem lub po otrzymaniu odpowiedniej sumy na konto ubezpieczoną paczką kurierską DPD.



Czas dostarczenia przesyłki wynosi 1 dzień roboczy licząc od daty jej wysłania. Ogromną zaletą tej formy transportu jest również możliwość
Monitorowania przesyłki.


monitoruj przesyłke


Paczka dostarczona jest pod wskazany adres wpisany w formularzu osobowym każdego użytkownika. Istnieje także możliwość wysłania paczki pod inny adres zasugerowany przez użytkownika, ale takie zamówienia są realizowane tylko i wyłącznie po telefonicznym potwierdzeniu klienta. Bardzo ważnym aspektem, jest podanie numeru kontaktowego, który w razie problemów, pozwoli na skontaktowanie się z kurierem oraz umówienie się na odbiór przesyłki. Firma kurierska DPD, dostarcza paczki od poniedziałku do piątku w godz. 9 - 18.


Wszystkie listy wysyłane są za pośrednictwem Poczty Polskie jako przesyłka priorytetowa polecona.



Złącze do radia Toyota na ISO
Marka samochodu
Daihatsu,
Lexus,
Toyota,
VW
Model samochodu:

Ilość pinów
16

 

 


Galeria


© PanelReklamowy



Link: allegro.pl/-i6075036049.html


Filtr oleju FILTRON OP572 Kraków F-VAT
O nas:

Firma Uni-System powstała w roku 2006.
Swoją ofertę kierujemy do osób ceniących swój czas i pieniądze.

Oferujemy kompleksowe dostawy w dziedzinach:


Wszystkie oferowane przez nas produkty pochodzą od polskich dystrybutorów i są objęte gwarancją producenta

Kontakt

Uni-System
os. Witkowice Nowe 27
31-234 Kraków
e-mail: sklep@unisystem.com.pl

tel. 512 936 111
(pn.- pt. godz. 9-17)

Wysyłka towarów

Towar zwykle wysyłamy w dniu zamówienia Wysyłkę towarów realizujemy kurierem UPS lub Pocztę Polską.

Odbiór osobisty

Po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym lub emailowym

Płatności


Filtr oleju FILTRON OP 572



Puszkowe filtry oleju są obecnie najczęściej stosowane do filtrowania oleju w silnikach spalinowych. Jednak we współcześnie konstruowanych nowoczesnych silnikach są coraz rzadziej spotykane. Doceniane w przeszłości zalety takie jak duża odporność na uszkodzenia oraz łatwa wymiana zużytych filtrów, praktycznie pozbawiona ryzyka wprowadzenia zanieczyszczeń do układu olejowego silnika, nie są już priorytetowe. Obecnie coraz bardziej liczą się zalety ekologiczne, związane z łatwą utylizacją filtrów. Pod tym względem lepsze są nowoczesne wkłady filtrów montowane w rozbieralnych obudowach. Zewnętrznie puszkowe filtry oleju są do siebie bardzo podobne, lecz mogą różnić się znacznie budową wewnętrzną. Zarówno parametry eksploatacyjne jak i cechy konstrukcyjne tej grupy filtrów muszą być dobrane optymalnie, zapewniając sprawne funkcjonowanie w systemie olejowym silnika. Na szczególną uwagę zasługują zawory znajdujące się wewnątrz filtra, gdyż to one decydują o prawidłowej pracy filtra w systemie olejowym. Wewnątrz puszkowych filtrów oleju mogą znajdować się trzy typy zaworów.




Zawór przeciwzwrotny (anti-drain back valve) ma zazwyczaj postać gumowej membrany przylegającej do wewnętrznej strony pokrywy filtra puszkowego. Membrana ta przesłania otwory, przez które dostaje się do filtra brudny olej zabezpieczając, aby po wyłączeniu silnika olej z powrotem nie wydostał się z filtra. Zawór przeciwzwrotny skraca czas suchego lub półsuchego tarcia pomiędzy ruchomymi częściami silnika, gdyż zapobiegając spływaniu oleju w stronę pompy przyspiesza dotarcie strumienia oleju do współpracujących elementów podczas uruchamiania silnika, szczególnie po długim postoju. Zastosowanie zaworu uwarunkowane jest pozycją w jakiej filtr wkręcony jest do silnika. Jeżeli filtr pracuje w pozycji "pokrywą do góry", tak jak to pokazano na rysunku poniżej, funkcję zaworu z powodzeniem przejmuje grawitacja. Zawór jest potrzebny, gdy filtr wkręcany jest z boku lub od góry korpusu silnika.




Zawór przelewowy (by-pass valve) znajduje się zawsze w systemie olejowym z filtrem pełnego przepływu (umieszczonym w układzie szeregowo). Często wbudowany jest on w samym filtrze, ale są także konstrukcje, w których zawór ten umieszczony jest w korpusie silnika. Niezależnie od miejsca, w którym się znajduje ma on jedno zadanie do spełnienia - udrożnić przepływ oleju w silniku gdy opory przepływu przez filtr są zbyt duże i istnieje niebezpieczeństwo niedostatecznego smarowania współpracujących ze sobą części. Uznano bowiem, że mniejsze szkody przyniesie smarowanie i chłodzenie brudnym olejem niż jego brak, który może spowodować nawet zatarcie silnika. Powody, dla których opory przepływu oleju przez filtr otwierają zawór przelewowy mogą być zasadniczo dwa. Pierwszym jest duża gęstość oleju, co ma miejsce zimą przy znacznych spadkach temperatur. Uruchamiając samochód po długim postoju (np. jadąc rano do pracy) zimny i gęsty olej trafia na przegrodę filtra i dużo trudniej przez nią przepływa. Powstający wtedy wzrost ciśnienia powoduje otwarcie zaworu przelewowego. Drugim powodem otwierania się zaworu przelewowego jest zużycie przegrody filtracyjnej filtra. Jeżeli filtr jest nadmiernie zabrudzony, to jego przegroda filtracyjna jest zablokowana przez zgromadzone na niej zanieczyszczenia. Zdarza się wtedy, że zawór przelewowy otwarty jest cały czas. Aby się ustrzec takiej sytuacji należy pamiętać o wymianie filtrów i oleju zgodnie z zaleceniami producenta samochodu.




Zawór "EKO" (anti-syphon valve) chroni przed spływaniem oleju z filtra po wyłączeniu silnika. Pełni zatem podobną rolę co zawór przeciwzwrotny, z tą różnicą, że zawór "EKO" umieszcza się po "czystej stronie" filtra. Efekt zastosowania obu zaworów jest taki, że filtr cały czas jest wypełniony olejem, niezależnie od tego czy silnik pracuje czy nie. Znacznie skraca się wtedy czas występowania suchego lub półsuchego tarcia pomiędzy współpracującymi częściami podczas uruchamiania silnika gdyż strumień oleju szybciej trafia do silnika. Zjawisko to potocznie nazywane "suchym startem" powoduje znaczne zużycie ścierne, dlatego dąży się do maksymalnego skrócenia czasu jego występowania. Ponadto zawór "EKO" skutecznie uniemożliwia wylewanie się oleju z filtra podczas jego wymiany. Pomaga zatem chronić środowisko naturalne przed rozlewaniem się zużytego oleju silnikowego.



Silniki spalinowe o dużej pojemności często posiadają system olejowy wyposażony w dwa typy filtrów. Jeden filtr umieszczony jest szeregowo - przepływa przez niego cały olej tłoczony przez pompę, natomiast drugi wbudowany jest w układ równolegle i przepływa przez niego ok. 10% oleju, który oczyszczony powraca do miski olejowej. W takim układzie filtr pełnego przepływu jest filtrem o średniej dokładności oczyszczania, natomiast filtr bocznikowy jest filtrem dokładnym. Jako filtry bocznikowe w systemie olejowym często stosuje się wirówki, w których zanieczyszczenia separowane są z oleju w polu sił odśrodkowych. Stosuje się także filtry z przegrodą wykonana ze specjalnych włóknin lub bibuł filtracyjnych. Cechą charakterystyczną filtrów bocznikowych z przegrodą jest to, że w czasie eksploatacji ilość filtrowanego oleju zmniejsza się gdyż w miarę blokowania się przegrody filtracyjnej rosną opory przepływu. W niektórych silnikach, w których funkcjonuje szeregowo-bocznikowy system oleju wykorzystuje się filtry puszkowe z dwoma wkładami filtracyjnymi - pełnego przepływu oraz bocznikowym. Takie "zintegrowane" filtry zajmują mniej miejsca, a wymiana jest znacznie krótsza. Wewnątrz takiego filtra następuje rozdzielenie strumienia oleju na główny, kierowany dalej do silnika oraz bocznikowy, który po dokładnym oczyszczeniu trafia z powrotem do miski olejowej.



Filtry WIX FILTRON dostarczane są na "pierwsze wyposażenie" międzyinnymi dla producentów takich jak: VW, Fiat, Suzuki, General Motors,Saab, Ford






Wymiary filtra:




- A - 66,5 mm


- B - 62 mm


- C - 55 mm


- G - UNF 3/4'-16


- H - 71 mm


- by-pass valve - TAK


- anti-drain back valve - TAK


- anti-syphon valve - NIE




Jeżeli nie jesteś pewny czy ten filtr pasuje do Twojego samochodu kliknij tutaj i sprawdź na stronie producenta




Zastosowania:




Osobowe
Marka________
Model_____________
Typ____________
Silnik_____
Produkowany_______
Uwagi
TOYOTA
AURIS
1.4 16V
4ZZ-FE
2007/2 ->
-
TOYOTA
AURIS
1.6 16V
1ZR-FE
2007/2 ->
-
TOYOTA
AVENSIS I
1.6
4A-FE
1997/9 ->
-
TOYOTA
AVENSIS I
1.6 16V
-
1998/1 ->
-
TOYOTA
AVENSIS I
1.8 16V
7A-FE
1998/1 ->
-
TOYOTA
AVENSIS I
1.8 16V
1ZZ-FE
2000/10 ->
-
TOYOTA
AVENSIS I
2.0 16V
3S-FE
1998/1 ->
-
TOYOTA
AVENSIS II
1.6 16V
3ZZ-FE
2003/4 ->
-
TOYOTA
AVENSIS II
1.8 16V
1ZZ-FE
2003/3 ->
-
TOYOTA
AYGO
1.0
1KR-FE
2005/7 ->
-
TOYOTA
CAMRY
1.8 DLX
1S-L
1983/2 -> 1986/10
-
TOYOTA
CAMRY
1.8 DX
1S-L
1983/2 -> 1986/10
-
TOYOTA
CAMRY
1.8 GL
1S-L
1983/2 -> 1986/10
-
TOYOTA
CAMRY
1.8i
1S
1986/10 -> 1988/8
-
TOYOTA
CAMRY
2.0
2S-E
1986/4 -> 1988/1
-
TOYOTA
CAMRY
2.0
3S-FE
1986/11 -> 1991/5
-
TOYOTA
CAMRY
2.0 GLI
2S-EL
1983/3 -> 1986/10
-
TOYOTA
CAMRY
2.0 GLI 16V
3S-FE
1986/11 -> 1991/5
-
TOYOTA
CAMRY
2.0 GLI-S
2S-EL
1983/3 -> 1986/10
-
TOYOTA
CAMRY
2.2
5S-FE
1991/6 -> 2001/11
-
TOYOTA
CAMRY
2.2 GL St.W.
5S-FE
1991/6 ->
-
TOYOTA
CARINA E
1.6
4A-FE
1992/12 -> 1997/4
-
TOYOTA
CARINA E
1.6 GLi
4A-FE
1992/4 -> 1997/4
-
TOYOTA
CARINA E
1.6 XLi
4A-FE
1992/4 -> 1997/4
-
TOYOTA
CARINA E
1.8
7A-FE
1995/1 -> 1997/10
-
TOYOTA
CARINA E
1.8i 16V
4S-EF
1993/8 -> 1997/4
-
TOYOTA
CARINA E
2.0
3S-FE
1993/1 -> 1997/4
-
TOYOTA
CARINA E
2.0 GLi
3S-FE
1992/4 -> 1997/4
-
TOYOTA
CARINA E
2.0 GLi
3S-FE
1997/5 -> 1997/10
-
TOYOTA
CARINA E
2.0 GTi
3S-GE
1992/4 -> 1997/4
-
TOYOTA
CARINA E
2.0i
3S-FE
1992/12 -> 1997/4
-
TOYOTA
CARINA E
2.0i 16V
3S-GE
1994/3 -> 1997/4
-
TOYOTA
CARINA II
1.6
4A-L
1983/10 -> 1987/11
-
TOYOTA
CARINA II
1.6
4A-LC
1983/10 -> 1987/11
-
TOYOTA
CARINA II
1.6
4A-FE
1987/12 -> 1989/10
-
TOYOTA
CARINA II
1.6
4A-FE
1989/11 -> 1992/3
-
TOYOTA
CARINA II
1.6 SX
4A-FE
1987/12 -> 1989/10
-
TOYOTA
CARINA II
1.6 SX
4A-FE
1989/11 -> 1992/3
-
TOYOTA
CARINA II
1.6 XL
4A-F
1987/12 -> 1992/5
-
TOYOTA
CARINA II
1.8 GLI
1S-EL
1983/10 -> 1987/11
-
TOYOTA
CARINA II
2.0 GLi
3S-FE
1987/12 -> 1992/3
-
TOYOTA
CELICA
1.6
-
1986/4 -> 1990/2
-
TOYOTA
CELICA
1.6 GT 16V
4A-GEL
1986/4 -> 1989/8
-
TOYOTA
CELICA
1.6 GT 16V Coupe
4A-GEL
1985/9 -> 1989/8
-
TOYOTA
CELICA
1.6 GT Coupe
4A-GE
1983/12 -> 1986/10
-
TOYOTA
CELICA
1.6 STi Coupe
4A-FE
1989/10 -> 1994/1
-
TOYOTA
CELICA
1.8i 16V
7A-FE
1993/11 ->
-
TOYOTA
CELICA
2.0 4WD Coupe
3S-GTE
1988/3 -> 1990/8
-
TOYOTA
CELICA
2.0 Coupe
3S-GEL
1987/1 -> 1990/8
-
TOYOTA
CELICA
2.0 GT Coupe
-
1985/8 -> 1994/1
-
TOYOTA
CELICA
2.0 GTi Coupe
3S-GE
1989/10 -> 1994/1
-
TOYOTA
CELICA
2.0i 16V
3S-GE
1990/3 -> 1992/12
-
TOYOTA
COROLLA IV
1.3
4K
1979/9 -> 1983/5
-
TOYOTA
COROLLA V
1.3
2E-L
1985/1 -> 1987/7
-
TOYOTA
COROLLA V
1.6
4A-L
1983/6 -> 1987/8
-
TOYOTA
COROLLA V
1.6
4A-CL
1985/8 -> 1987/8
-
TOYOTA
COROLLA V
1.6 GT 16V Coupe
4A-GE
1983/8 -> 1987/8
-
TOYOTA
COROLLA V
1.6 GT 16V FX
4A-GEL
1985/5 -> 1987/8
-
TOYOTA
COROLLA VI
1.3
2E
1987/8 -> 1992/4
-
TOYOTA
COROLLA VI
1.3i
2E-E
1989/6 -> 1992/4
-
TOYOTA
COROLLA VI
1.6
4A-F
1987/8 -> 1992/4
-
TOYOTA
COROLLA VI
1.6
4A-FE
1989/8 -> 1992/6
-
TOYOTA
COROLLA VI
1.6
4A-FE
1989/8 -> 1992/6
-
TOYOTA
COROLLA VI
1.6
4A-FE
1989/8 -> 1992/4
-
TOYOTA
COROLLA VII
1.3 12V
2E
1992/7 -> 1995/5
-
TOYOTA
COROLLA VII
1.3 XLi
2E
1995/5 -> 1997/4
-
TOYOTA
COROLLA VII
1.3 XLi 16V
4E-FE
1992/7 -> 1997/4
-
TOYOTA
COROLLA VII
1.6 Si
4A-FE
1992/7 -> 1997/5
-
TOYOTA
COROLLA VII
1.8 16V 4WD
7A-FE
1995/9 -> 1997/5
-
TOYOTA
COROLLA VII
1.8 GTi
7A-FE
1992/7 -> 1997/5
-
TOYOTA
COROLLA VIII
1.4
4E-FE UK
1997/4 -> 1999/12
-
TOYOTA
COROLLA VIII
1.4
4E-FE
1997/4 -> 1999/12
-
TOYOTA
COROLLA VIII
1.4i
4ZZ-FE
1999/11 -> 2001/12
-
TOYOTA
COROLLA VIII
1.6
4A-FE
1997/4 -> 1999/12
-
TOYOTA
COROLLA VIII
1.6i
3ZZ-FE
1999/11 -> 2001/12
-
TOYOTA
COROLLA VIII
1.8 4WD
7A-FE
1997/4 -> 1999/12
-
TOYOTA
COROLLA IX
1.4
4ZZ-FE
2002/1 ->
-
TOYOTA
COROLLA IX
1.6i
3ZZ-FE
2002/1 ->
-
TOYOTA
COROLLA IX VERSIO
1.4
4ZZ-FE
2002/1 -> 2004/5
-
TOYOTA
COROLLA IX VERSIO
1.6
3ZZ-FE
2002/1 ->
-
TOYOTA
COROLLA IX VERSIO
1.8 16V
1ZZ-FE
2003/3 ->
-
TOYOTA
LITE-ACE
1.3
4K-C
1982/10 -> 1985/8
-
TOYOTA
LITE-ACE
1.3
4K
1982/10 -> 1986/10
-
TOYOTA
LITE-ACE
1.5
5K
1985/10 -> 1991/9
-
TOYOTA
MR 2
1.6 16V
-
1984/11 -> 1987/7
-
TOYOTA
MR 2
1.8 16V
1ZZ-FE
1999/12 ->
-
TOYOTA
MR 2
2.0 16V
3S-GE
1989/12 ->
-
TOYOTA
PASEO
1.5 16V
5E-FE
1996/4 -> 1999/7
-
TOYOTA
PICNIC
2.0 16V
3S-FE
1996/5 ->
-
TOYOTA
PRIUS
1.5
1NZ-FXE
2000/10 -> 2003/12
-
TOYOTA
PRIUS
1.5
1NZ-FXE
2004/1 ->
-
TOYOTA
RAV 4
2.0 16V
3S-FE
1994/6 -> 2000/7
-
TOYOTA
STARLET
1.0
2K
1978/2 -> 1984/9
-
TOYOTA
STARLET
1.0
1E-L
1984/10 -> 1989/12
-
TOYOTA
STARLET
1.0
-
1989/12 -> 1992/12
-
TOYOTA
STARLET
1.2 S
3K-H
1978/10 -> 1982/8
-
TOYOTA
STARLET
1.3
2E-LC
1984/10 -> 1989/12
-
TOYOTA
STARLET
1.3
2E-E
1989/12 -> 1996/3
-
TOYOTA
STARLET
1.3
4E-FE
1996/4 -> 1999/3
-
TOYOTA
STARLET
1.3 16V
4E-FE
1996/4 -> 1999/3
-
TOYOTA
STARLET
1.3 S
4K
1982/8 -> 1984/9
-
TOYOTA
TERCEL
1.3
2A
1979/3 -> 1982/7
-
TOYOTA
TERCEL
1.3 DX
2A
1982/5 -> 1988/1
-
TOYOTA
TERCEL
1.3 GL
2A
1982/5 -> 1988/1
-
TOYOTA
TERCEL
1.5 4WD
3A
1982/10 -> 1988/1
-
TOYOTA
TERCEL
1.5 4WD
3A-C
1986/5 -> 1988/1
-
TOYOTA
YARIS I
1.0 16V
1SZ-FE
1999/4 ->
-
TOYOTA
YARIS I
1.3
2NZ-FE
1999/11 -> 2002/5
-
TOYOTA
YARIS I
1.3
2SZ-FE
2002/4 ->
-
TOYOTA
YARIS I
1.5 TS
1NZ-FE
2001/2 ->
-
Dostawcze
Marka
Model
Typ
Silnik
Produkowany
Uwagi
TOYOTA
LITE-ACE
1.3
-
1982/10 -> 1985/8
-
TOYOTA
LITE-ACE
1.5
5K
1985/10 -> 1991/9
-
TOYOTA
PICNIC
2.0
3S-FE
2001/1 -> 2001/1
-
TOYOTA
PICNIC
2.0 16V
3S-FE
1996/5 -> 2001/1
-
TOYOTA
RAV 4
1.8 VVTi
1ZZ-FE
2000/6 -> 2006/2
-
TOYOTA
RAV 4
2.0 16V
3S-FE
1994/6 -> 2000/7
-
TOYOTA
TOWNACE
1.2
3KJ
1976/1 -> 1982/12
-
TOYOTA
TOWNACE
1.3
4KJ
1978/1 -> 1982/12
-
Wózki podnośnikowe
Marka
Model
Typ
Silnik
Produkowany
Uwagi
TOYOTA
F-SERIA
7FG
4Y
1996/1 ->
-


Numery innych producentów/zamienniki: WL7131 - WIX, PP-2.9 - Sędziszów, H97W07 - Henghst, OC 216 - Knecht




Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą na innych aukcjach


W swojej ofercie posiadamy pełen asortyment części samochodowych.




e-mail: sklep@unisystem.com.pl










UniSystem 2009 Zobacz inne nasze aukcje
[DANE_EU]OjPde5T3wYDRa9TogDsUURUOcj3TrRMzxPe8PQ+QMwHFyVpXcSuw43/+n2zyy/lCbbAYMU/OjlcGTQZ58TaIY4uZFtgRoPwmRM3HvbjsIjc=[/DANE_EU]
Link: allegro.pl/-i6076298942.html


Złącze, przejściówka ISO adapter Toyota
Złączka, przejściówka, adapter do radia samochodowego ISO



Używałem jak miałem Toyote, działało bez zarzutu.



Pasuje do :

Daihatsu Applause 1990->1995, Daihatsu Charade 1993->2004, Daihatsu Cuore 1991->, Daihatsu Feroza 1991->, Daihatsu Fourtrak 1985->1993, Daihatsu Gran Move 1997->, Daihatsu Independent 1993->, Daihatsu Move 1997->, Daihatsu Rocky 1991->, Daihatsu Sirion 1998->, Daihatsu Terios 1997->, Daihatsu YRV 2000->, Lexus GS 300 - pokaż numer telefonu -
->1997, Lexus GX 470 - pokaż numer telefonu -
->, Lexus IS 200 - pokaż numer telefonu -
->2005, Lexus IS 300 - pokaż numer telefonu -
->2005, Lexus LX 450 - pokaż numer telefonu -
->1997, Lexus SC 300 - pokaż numer telefonu -
->2001, Lexus SC 400 - pokaż numer telefonu -
->2001, Toyota 4-Runner 1989->, Toyota Auris 2007->, Toyota Avalon 1995->1999, Toyota Avensis 1997->, Toyota Camry 1987->, Toyota Carina E 1992->1997, Toyota Celica 1986->, Toyota Coaster 1993->, Toyota Corolla 1988->, Toyota Corolla Verso 2004->, Toyota Cressida 1989->1992, Toyota Echo 2000->2003, Toyota FJ Cruiser 2006->, Toyota Fortuner, Toyota Hiace 1989->, Toyota Highlander 2001->, Toyota Hilux 1989->, Toyota Kluger 2001->, Toyota Land Cruiser 100 - pokaż numer telefonu -
->, Toyota Land Cruiser 1984->1999, Toyota Land Cruiser 90 1984->, Toyota Lite Ace 1993->, Toyota MR 2 1987->, Toyota Matrix 2005->, Toyota Optimo 1993->, Toyota Paseo 1992->1999, Toyota Pick Up 1986->1995, Toyota Picnic 1990->, Toyota Previa 1990->, Toyota Prius 2004->, Toyota RAV4 1994->, Toyota Sequoia 2001->, Toyota Solara 1998->, Toyota SportsVan 1996->2004, Toyota Starlet 1993->, Toyota Supra 1986->1998, Toyota Tacoma 1995->2001, Toyota Tercel 1987->1998, Toyota Tundra 2000->, Toyota Van 1987->1990, Toyota Yaris 1999->, VW Taro

Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgXkhJ.html


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • sarenka.htw.pl
  • Form:

    Linki

    Skriba ejo
    Corolla Sol Super Super
    corolla verso siedzenia siedzenie
    Radio TOYOTA avensis corolla
    corolla 205 55 R16
    Corolla E15 przed liftem
    Corolla Premium Comfort Design
    Corolla E12 prawy tył
    Corolla E12 KOMBI 2006r
    Corolla E12 HB Maglownica
    Corolla Verso Bogata EXECUTIVE
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nela2809.opx.pl

  • Eunuch sztuki miewa od czasu do czasu "sny o potencji".
    Exemplis trahimur, verbis docemur - przykłady nas pociągają, słowa nas uczą.
    I człowiek jednak niezłym jest stworzeniem. Ignacy Krasicki
    Aby Bóg był wszystkim we wszystkich. 1 Kor 15, 28
    De mortuis nihil nisi bene - o zmarłych dobrze albo wcale (mówić). (mówić). (mówić)