Skriba ejo
Yamaha MX-1 prawdziwy unikat !!!
Yamaha MX-1
Stan bardzo dobry Małe ryski na obudowie, made in Japan.
Specyfikacja producenta:
http://usa.yamaha.com/products/audio-visual/hifi-components/amps/mx-1_black__u/
Cena do negocjacji.
Link: olx.pl/oferta/CID99-IDe8wGw.html
Yamaha TDM YAMAHA TDM 850 4TX 2000 doposażona tempomat wydech
Witam
Na początek trochę suchych danych.
- pierwsza rejestracja: 19.05.2000 (Francja)
- pierwsza rejestracja w kraju: maj 2008
- drugi właściciel w kraju (od sierpnia 2009)
- przebieg: 63258 km
- moc: 83KM w dowodzie, 86KM zmierzone na hamowni
- przegląd do 02.05.2017
- ubezpieczenie + assistance do 07.08.2016
Trochę opisu ode mnie:
TDM-a kupiona ze stanem licznika opiewającym na niecałe 30 tyś. km. Ja zrobiłem całą resztę, czyli trochę ponad drugie tyle. A były to dojazdy na studia, krótkie i długie podróże (Czechy, Alpy, Bałkany) jak i latanie w koło komina.
Moto serwisowane przeze mnie.
Motocykl służył mi bez przerw do września zeszłego roku, kiedy to nabyłem inne 2 kółka.
Od tego czasu TDM-ma stała w garażu a praca w ciągłej delegacji nie sprzyja regulacji zaworów bez której nie chciałem jej sprzedawać.
Skoro dotarłem do sprzedaży, to TDM-a ma:
- świeżo wyregulowane luzy zaworowe (nowa oryginalna uszczelka pokrywy zaworów)
- nowy łańcuszek rozrządu (DID SCR 412 SV – fabrycznie zakuty)
- świeżo wymieniony olej wraz z filtrem (Valvoline syntetyk 10w40 – lany od 3 sezonów)
- świeżo wymieniony płyn chłodniczy
- nowe świece NGK
- tarcze hamulcowe o gr. 3,8mm i 3,75mm – jak kupowałem miały po 4,0mm a limit w serwisówce to 3,5mm
- opony Michelin Pilot Road 3 – założone nowe w kwietniu 2014 (f-ra do wglądu) przejechane < 10 tys. km,
- klocki hamulcowe wymieniane na koniec sezonu 2013
- łańcuch wymieniony w międzyczasie wraz z zębatkami (DID + Sunstar), ale dzięki oliwiarce o nim zapomniałem i nigdy nie musiałem zmieniać naciągu, więc nawet nie pamiętam ile ma przebiegu
- moc zmierzoną na hamowni na seryjnym wydechu 86KM; link do wykresu
- w zeszłym roku zmierzona kompresja – obydwa cylindry po 12,8 bar
Teraz najlepsze, czyli zmiany i modyfikacje. Jako, że TDM-a służyła mi głównie turystycznie to:
- przednie zaciski hamulcowe z YAMAHA R1 – kto w temacie, wie o co chodzi
- wyświetlacz biegów wbudowany w zegary – prawdziwy wskaźnik faktycznego biegu, żaden domyślający się na podstawie prędkości itp. – jest to znana modyfikacja w TDM
- oliwiarka elektroniczna na elektrozaworze – podaje olej tylko w trakcie jazdy, a o łańcuchu zapominasz
- gniazda USB 5V – 2 szt.
- wydech Dominator 2w1 z dwoma db-killerami (seryjny dodaje gratis)
- deflektor przedniej owiewki
- akcesoryjna kanapa – obszycie forumowy kolega mx-wulkan
- TEMPOMAT ELEKTRONICZNY / blokada gazu – śmiem twierdzić, że jedyna TDM-a w Europie a na pewno jedyna w Polsce – moje autorskie rozwiązanie; link do filmiku
- dodatkowe nóżki/spacerówki
- kufer centralny 50l
- dodatkowa instalacja elektryczna na przekaźniku (załącza się po włączeniu świateł) z 3 obwodami zabezpieczonymi bezpiecznikami; zasila ona oliwiarkę, wyświetlacz biegów i tempomat
Ale, żeby nie było tak kolorowe, TDM-ma ma kilka wad, niektóre wynikają z mojego zdania, że motocykl turystyczny służy do jazdy, nie stania na bulwarze:
1. Jak każda inna bierze olej, w ilościach zależnych od stylu jazdy – przeważnie ok. 300ml/1000km
2. Niedoskonałości wizualno-lakierniczne. Kupując TDM widać było, że miała jakąś przygodę na lewej stronie – jakiś niewielki szlif – zakończoną przetarte lewe płuco i ramę z lewej strony pod siedzeniem.
Ja tego nie naprawiałem (moje w.w. podejście) a co więcej dołożyłem swoje 2 grosze podczas wypadu na Bałkany. Uślizg koła przy ruszaniu na śliskim czarnogórskim zjeździe dołożył zarysowań na lewym płucu i lewym deklu silnika. Plastiki całe, niepopękane. Poza tym nie jest wolna od zarysowań i zadrapań – rany zdobią wojownika ;)
3. Ma pęknięte i poklejone wypełnienie zegarów – widać na zdjęciu. Jest ono efektem wymiany płyny hamulcowego podczas wymiany zacisków. Robiąc ją wieczorem (przy piwku) nie zauważyłem, że płyn nakapał do gniazda śruby mocującej owiewkę. Efekt był taki, że następnego dnia zastałem to miejsce zdezintegrowane. Nowego wypełnienia nie udało mi się upolować, a każdy wie, że jest to towar deficytowy na rynku.
To chyba wszystko. Chętnie odpowiem na wszelkie pytania - tylko telefon.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDg2HLb.html
YAMAHA P-115 PIANINO CYFROWE STAGE PIANO 2 KOLORY
Jesteśmy siecią stacjonarnych sklepów otwartych cały tydzień!
Nasze salony znajdują się w największych miastach takich jak:
Warszawa (C.H Arkadia)
Warszawa ul.Kaliska 23 (Piano Salon)
Kraków (C.H Galeria Krakowska)
Poznań (C.H. Stary Browar)
Salony otwarte są cały tydzień od 9-22 i 10-21 !
Możliwość odbioru instrumentu w naszych salonach !
YAMAHA P-115 B
NOWOŚĆ
Seria P z realistycznymi brzmieniami pianin i funkcjami podkładów perkusyjnych jest teraz kompatybilna z aplikacjami iOS. Prosta obsługa czyni granie jeszcze przyjemniejszym. P-115 to nasz nowy model o większej wydajności i funkcjonalności oraz prostszej obsłudze za pomocą aplikacji iOS.
Jakość, która zadowoli nawet profesjonalnych pianistów
Pomimo swojej smukłej, przenośnej budowy, P-115 oferuje pełen zakres możliwości brzmieniowych. Niezależnie od tego czy jesteś profesjonalistą, czy stawiasz pierwsze kroki w grze na fortepianie, pokochasz grę na tym instrumencie.
Technologia Graded Hammer zapewnia temu kompaktowemu instrumentowi autentyczną dynamikę klawiatury pianina akustycznego. Klawisze niskich tonów P-115 zdają się cięższe, podczas gdy klawisze tonów wysokich są bardziej wrażliwsze na niuanse delikatnej gry, dokładnie tak samo jak w tradycyjnym akustycznym pianinie. Co więcej, czułość klawiatury można dopasować do własnych potrzeb.
P-115 używa silnika brzmieniowego "Pure CF sound engine". Próbki brzmieniowe do P-115 zostały nagrane na słynnym fortepianie koncertowym Yamaha CFIIIS, które jest używane na największych scenach na całym świecie. Dzięki temu może z łatwością przekazywać niuanse delikatnej gry oraz charakteryzuje się szerokim zakresem dynamiki, co znacznie wpływa na komfort gry i wyczucie instrumentu. Ciesz się klawiaturą, która jest bardzo mocno zbliżona do tej z akustycznego fortepianu.
P-115 zachowuje się w taki sam sposób, jak prawdziwy fortepian akustyczny. Pozwala to na wyrażenie kreatywności muzyka na wiele różnych sposobów. Dzięki temu jest on idealnym wyborem dla tych, którzy chcą cieszyć się szerokim wachlarzem możliwości brzmieniowych w wielu różnych gatunkach muzycznych. P-115 jest również doskonałym dla muzyków, którzy chcą odkrywać nowe możliwości.
Rytmy perkusji sprawią, że praktyka znowu stanie się zabawą. Doskonała alternatywa dla metronomu. Dzięki tej funkcji możesz zamienić swoje solowe wystąpienie na zespół w którym perkusista zawsze wejdzie na czas.
Funkcja Pianist Style zamienia twoje akordy w zachwycający akompaniament.
Graj akordy a funkcja Pianist Style doda do nich pełny akompaniament. 10 wbudowanych stylów oferuje wybór, który dopasuje się do twojego wystąpienia
SZUKASZ TAKIEGO STATYWU??
SPRAWDZ INNE AUKCJE!!
NA INNEJ AUKCJI W KOLORZE BIAŁYM
ZAPRASZAM
Towar zostaje dostarczony bezpośrednio do Państwa domu.
Przy odbiorze przesyłki możemy sprawdzić zawartość paczki.
Możliwy jest także odbiór w siedzibie firmy w Warszawie lub naszych salonach muzycznych w Krakowie, Poznaniu lub Warszawie.
Przed każdą wysyłką jest indywidualnie sprawdzany sprzęt. Do każdej przesyłki dołączony jest paragon lub na życzenie klienta faktura.
Chcesz dokonać zakupu na raty
bez wychodzenia z domu ?
Zadzwoń: 22 331-29-15
WYSYŁKA FREE
Gitary i akcesoria
elektryczne
klasyczne
procesory, efekty, preampy
części i akcesoria
Instrumenty klawiszowe i MIDI
keyboardy
pianina cyfrowe
pianina klasyczne
części i akcesoria
Instrumenty perkusyjne
maracasy, grzechotki, kastaniety
perkusje
I wiele, wiele innych!
Serdecznie zapraszamy !
Mx music
harmonia zakupów
allegro@mxmusic.pl
tel.22 331-29-15
10:00 - 22:00
Przelew bankowy
Płacę z allegro
Raiffeisen Bank Polska S.A.
90 1750 0009 0000 0000 0090 6395
Zobacz nasze pozostałe aukcje:
PaneleAllegro.pl
Link: allegro.pl/-i5724966965.html
Yamaha YZF 250 wzorowa od Soraj Motocykle
YAMAHA YZF 250 4T
rok produkcji 2008
prawdziwy, zdekodowany
a nie przekłamywany jak to często bywa w aukcjach
śmiało mogę napisać , że w historii 2 letniej sprowadzania motocykl jest to jedna z najbardziej zadbanych sztuk jeżeli chodzi o yzf 250 (06-09)
obecnie posiadam 3 szt yzf 250 (2006,8,9r)
na motocykl udzielam 1,5 tyg gwarancji na jego sprawdzenie stanu technicznego
nr vin:JYACG27C 357 - pokaż numer telefonu -
improt Belgia
pełna galeria zdjęć
http://www.galerieallegro.pl/zdjecia/Galeria/7704949/1
Obiektywnie oceniam na 5+ w skali od 1-6ciu. Oryginalne plastiki nie posiadają znaczących śladów użytkowania rys itp , nie były spawane klejone itp, okleina w stanie bdb założona przez poprzedniego właściciela dobrze utrzymana
Rama w stanie bdb bez ingerencji w spawy i jej prostowania. Motocykl mimo swoich lat wygląda salonowo i przyznam, że tak ładnych sztuk mam w roku kilka, posiadam oprócz niej jeszcze 3 inne sztuki od 9 tys zł w zwyż, skad taka cena ? Wyjściowo motocykl kosztował 3 tys euro, jedynie na żywo można się przekonac jak motocykl jest utrzymany
Technicznie:
Zawieszenie - w stanie bdb nie cieknie ani z przód ani tył
Praca silnika jest równa i właściwa dla 4t bez niepokojących dźwięków szumów i czy innych przypominających wrzucenie czegoś metalicznego do silnika, głowica pracuje wzorowo co świadczy o niskim przebiegu silnika, wałki nie są wytarte i nie klepią, wydech nie wyrzuca oleju i nie przykapca , motocykl trzyma równe wolne obroty i wkręca się bez opóźnień i tak samo schodzi z obrotów, silnik trzyma wysoką kompresje, do sprawdzenia na miejscu, korba również w stanie bdb bez luzów. Silnika,motocykl odpala bez najmniejszego problemu na zimnym czy ciepłym silniku za pierwszym kopnięciem bez ustawiania kopką tłoku w gmp. a praca głowicy jest wyjątkowo cicha jak na yamahe. Dekle zostały pomalowane lakierni proszkowej wiec to gwarantuje długotrwałość w ekspolatacji
Yamaha posiada w bdb stanie sprzegło
nie ciągnie , szarpie itp.
Kopka ma minimalny luz
Tylni kiwak w stanie bardzo dobrym minimalny luz
Opony: 90.
Przód - nowa %
Tarcze przednia w stanie bdb, tylna również bez rantów
Zaciski niepowyrabiane bez luzów wskazujących na ich zużycie.
Klocki : przód - 40%
tył: 50%
Napęd: 70% ( zębatki niedługo do wymiany)
Chłodnice: proste nieklejone , bez wycieków
Większość z omawianych rzeczy możecie Państwo zobaczyć na zdjęciach.
łożyska w kołach wymienione
Tunningowe dodatki
tunningowa gruba okleina
pełen układ sportowy wraz z power bomb
akcesoryjna tylna tarcza
akcesoryjna dźwignia hot start
klamka hamulca mx twenty
Czynności jakie należało by wykonać po zakupie tego motocykla:
motocykl po przeglądzie na chwilę obecną bez wkładu.
Za 15 mth można sprawdzić zapobiegawczo luz zaworowy
Czym się różni ten egzemplarz od innych motocykli " po remoncie " ?
- oglądają Państwo motocykl, który w dużej mierze widać jak był eksploatowany i jak jest zachowany (stan okleiny plastików oryginalnych itp) Motocykl na bieżąco serwisowany a nie kupiony w stanie agonalnym i wymagającym sporego wkładu i reanimacji do stanu użytkowego po najtańszym koszcie. Praca silnika wskazuje na jego przebieg, brak tanich zamienników w postaci stalowych zaworów wymagających regulacji co 10 godzin.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgp4lL.html