corsa 1 2 z16xep

Katalog znalezionych haseł

Skriba ejo

Pokrywa zaworów opel corsa 1.2 z16xep lub z16xe
Sprzedam. Pokrywa zaworów opel corsa 1.2 z16xep lub z16xe.
Link: olx.pl/oferta/CID5-ID9Xtwl.html



Nowa cewka zapłonowa OPEL ASTRA H Vectra C Zafira 1.6 Z16XEP Z16XE1 x
Pracujemy od 8:00 do 16:00

Na wiadomości odpowiadamy całą dobę!



Można złożyć zamówienie TELEFONICZNE lub WIADOMOŚĆ olx



Wystawiamy Faktury VAT



Koszt wysyłki płatnej przy obiorze tylko 15 zł !



Dostawa w 24 godziny







OPEL:

Astra G (od 2000) - 1.6 16V 103KM

Astra H (od 2004) - 1.6 16V 105KM/116KM, 1.6 16V Turbo 180KM, 1.8 16V 140KM

Corsa D (od 2007) - 1.6 16V Turbo 150KM/192KM

Insignia (od 2008) - 1.6 16V Turbo 180KM

Meriva (od 2005) - 1.6 16V 105KM, 1.6 16V Turbo 180KM

Signum (od 2005) - 1.8 16V 140KM

Vectra C (od 2004) - 1.6 16V 100KM/105KM, 1.8 16V 140KM

Zafira B (od 2005) - 1.6 16V 105KM/115KM, 1.8 16V 140KM

Zafira C (od 2011) - 1.6CNG 150KM



ALFA ROMEO:

159 (od 2007) - 1.8MPI 140KM, 1.8TBI 200KM



FIAT:

Croma (od 2005) - 1.8 16V 140KM



SAAB:

9-5 (od 2010) - 1.6 16V Turbo 180KM



- Zamiennik

- Fabrycznie nowy

- NIE regenerowany



120 - pokaż numer telefonu -




Valeo - 245280
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDfxda7.html


Cewka zapłonowa (listwa) firmy Dephi do aut Opel Astra/Corsa /Insignia
Cewka zapłonowa (listwa) firmy Dephi do aut Opel Astra/Corsa /Insignia/ Meriva/ Zafira



Kod producenta : CE 200 - pokaż numer telefonu -
B1



Zastosowanie :



Astra-G Modele : wszystkie Silniki : benzynowe Z16XEP, Z16XE1, Z16XER, A16XER, Z16LET, A16LET, Z18XER, A18XER

Astra-H Modele : wszystkie Silniki : benzynowe Z16XEP, Z16XE1, Z16XER, A16XER, Z16LET, A16LET, Z18XER, A18XER

Corsa-D Modele : wszystkie Silniki : benzynowe Z16LET, Z16XNT

Insignia Modele : wszystkie Silniki : benzynowe Z16LET, Z16XNT,

Meriva-A Modele : wszystkie Silniki : benzynowe Z16XEP, Z16LET

Signum Modele : wszystkie Silniki : benzynowe Z18XER

Vectra-C Modele : wszystkie Silniki : benzynowe Z16XEP, Z18XER

Zafira-B Modele : wszystkie Silniki : benzynowe Z16LEL, A16LEL, Z16LER, A16LER, A16LES

Kody OE

(jedynie w celach porównawczych)



GM 104 - pokaż numer telefonu -
6

Opel 120 - pokaż numer telefonu -

Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgPfN7.html


Naprawa sterowników - komputerów silnika ECU, OPEL GM
Specjalistyczna diagnostyka,

naprawa i programowanie sterowników.

Dopisywanie do pojazdu,

odczyt kodu PIN itp.

Naprawiamy sterowniki hybrydowe OPEl



Sterowniki występują w autach marki Opel:



Astra, Combo, Corsa, Meriva, Omega, Signium, Tigra, Zafira, Vectra



• BOSCH ME7.6.2

...-Z10XEP Z12XEP Z14XEL Z14XEP Z16LET Z16LER Z20LEH Z20LER



• DELCO - DELPHI MT35E

...- Z16XE1 Z16XEP



• DELCO - DELPHI HSFI-2.2

...- Z16XE



• SIEMENS SIMTEC 70

...- X18XE1 X20XEV



• SIEMENS SIMTEC 71 & SIMTEC 71.1

...- Z18XE Z22XE Z32XE



• SIEMENS SIMTEC 71.5 & SIMTEC 71.6

...- Z18XE Z22XE Z32XE



• SIEMENS SIMTEC 75

...- Z16XER Z18XER



• SIEMENS SIMTEC 81

...- Z22YH



Objawy uszkodzonego sterownika:



- silnik nie pali na wszystkich cylindrach

- błąd cewki lub brak napięcia na jednej z cewek

- brak reakcji na pedał gazu

- brak komunikacji ze sterownikiem

- brak sterownia przepustnicą

- błąd sterownia przepływomierzem

- itp....



Na naprawę sterownika udzielamy gwarancji



W przypadku gdy samochód nie pali,

możliwy dojazd do klienta okolicach Skierniewic.



Kontakt



"AUTO NAPRAWA

ELEKTRONIKA MECHANIKA"

ul Kozietulskiego 62

Skierniewice
Link: olx.pl/oferta/CID619-ID74aV9.html


Korpus przepustncy opel
Witam wystawiam na sprzedaż nowy korpus przepustnicy do opla



Astra G

SILNIKI:



1.4 16V KM:90; kW:66 X14XE,Z14XE

1.6 16V KM:82; kW:62 Z16SE

1.6 16V KM:101; kW:74 Z16XE

1.6 16V KM:103; kW:76 Z16XEP

1.6 CNG 16V KM:94; kW:69 Z16YNG





◾CORSA C



SILNIKI:



1.4 16V KM:90; kW:66 Z14XE



◾VECTRA B



SILNIKI:



1.6 16V KM:101; kW:74 Z16XE, Y16XE



◾VECTRA C



SILNIKI:



1.6 16V KM:100; kW:74 Z16XE



◾ZAFIRA B 2006-



SILNIKI:



1.6 CNG 16V KM:94; kW:69 Z16YNG



◾MERIVA A



SILNIKI:



1.6 8V KM:84; kW:62 Z16SE
Link: olx.pl/oferta/CID5-ID5zU3T.html


Filtr oleju FILTRON OP570/1 Kraków F-VAT Astra
O nas:

Firma Uni-System powstała w roku 2006.
Swoją ofertę kierujemy do osób ceniących swój czas i pieniądze.

Oferujemy kompleksowe dostawy w dziedzinach:


Wszystkie oferowane przez nas produkty pochodzą od polskich dystrybutorów i są objęte gwarancją producenta

Kontakt

Uni-System
os. Witkowice Nowe 27
31-234 Kraków
e-mail: sklep@unisystem.com.pl

tel. 512 936 111
(pn.- pt. godz. 9-17)

Wysyłka towarów

Towar zwykle wysyłamy w dniu zamówienia Wysyłkę towarów realizujemy kurierem UPS lub Pocztę Polską.

Odbiór osobisty

Po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym lub emailowym

Płatności


Filtr oleju FILTRON OP 570/1



Puszkowe filtry oleju są obecnie najczęściej stosowane do filtrowania oleju w silnikach spalinowych. Jednak we współcześnie konstruowanych nowoczesnych silnikach są coraz rzadziej spotykane. Doceniane w przeszłości zalety takie jak duża odporność na uszkodzenia oraz łatwa wymiana zużytych filtrów, praktycznie pozbawiona ryzyka wprowadzenia zanieczyszczeń do układu olejowego silnika, nie są już priorytetowe. Obecnie coraz bardziej liczą się zalety ekologiczne, związane z łatwą utylizacją filtrów. Pod tym względem lepsze są nowoczesne wkłady filtrów montowane w rozbieralnych obudowach. Zewnętrznie puszkowe filtry oleju są do siebie bardzo podobne, lecz mogą różnić się znacznie budową wewnętrzną. Zarówno parametry eksploatacyjne jak i cechy konstrukcyjne tej grupy filtrów muszą być dobrane optymalnie, zapewniając sprawne funkcjonowanie w systemie olejowym silnika. Na szczególną uwagę zasługują zawory znajdujące się wewnątrz filtra, gdyż to one decydują o prawidłowej pracy filtra w systemie olejowym. Wewnątrz puszkowych filtrów oleju mogą znajdować się trzy typy zaworów.




Zawór przeciwzwrotny (anti-drain back valve) ma zazwyczaj postać gumowej membrany przylegającej do wewnętrznej strony pokrywy filtra puszkowego. Membrana ta przesłania otwory, przez które dostaje się do filtra brudny olej zabezpieczając, aby po wyłączeniu silnika olej z powrotem nie wydostał się z filtra. Zawór przeciwzwrotny skraca czas suchego lub półsuchego tarcia pomiędzy ruchomymi częściami silnika, gdyż zapobiegając spływaniu oleju w stronę pompy przyspiesza dotarcie strumienia oleju do współpracujących elementów podczas uruchamiania silnika, szczególnie po długim postoju. Zastosowanie zaworu uwarunkowane jest pozycją w jakiej filtr wkręcony jest do silnika. Jeżeli filtr pracuje w pozycji "pokrywą do góry", tak jak to pokazano na rysunku poniżej, funkcję zaworu z powodzeniem przejmuje grawitacja. Zawór jest potrzebny, gdy filtr wkręcany jest z boku lub od góry korpusu silnika.




Zawór przelewowy (by-pass valve) znajduje się zawsze w systemie olejowym z filtrem pełnego przepływu (umieszczonym w układzie szeregowo). Często wbudowany jest on w samym filtrze, ale są także konstrukcje, w których zawór ten umieszczony jest w korpusie silnika. Niezależnie od miejsca, w którym się znajduje ma on jedno zadanie do spełnienia - udrożnić przepływ oleju w silniku gdy opory przepływu przez filtr są zbyt duże i istnieje niebezpieczeństwo niedostatecznego smarowania współpracujących ze sobą części. Uznano bowiem, że mniejsze szkody przyniesie smarowanie i chłodzenie brudnym olejem niż jego brak, który może spowodować nawet zatarcie silnika. Powody, dla których opory przepływu oleju przez filtr otwierają zawór przelewowy mogą być zasadniczo dwa. Pierwszym jest duża gęstość oleju, co ma miejsce zimą przy znacznych spadkach temperatur. Uruchamiając samochód po długim postoju (np. jadąc rano do pracy) zimny i gęsty olej trafia na przegrodę filtra i dużo trudniej przez nią przepływa. Powstający wtedy wzrost ciśnienia powoduje otwarcie zaworu przelewowego. Drugim powodem otwierania się zaworu przelewowego jest zużycie przegrody filtracyjnej filtra. Jeżeli filtr jest nadmiernie zabrudzony, to jego przegroda filtracyjna jest zablokowana przez zgromadzone na niej zanieczyszczenia. Zdarza się wtedy, że zawór przelewowy otwarty jest cały czas. Aby się ustrzec takiej sytuacji należy pamiętać o wymianie filtrów i oleju zgodnie z zaleceniami producenta samochodu.




Zawór "EKO" (anti-syphon valve) chroni przed spływaniem oleju z filtra po wyłączeniu silnika. Pełni zatem podobną rolę co zawór przeciwzwrotny, z tą różnicą, że zawór "EKO" umieszcza się po "czystej stronie" filtra. Efekt zastosowania obu zaworów jest taki, że filtr cały czas jest wypełniony olejem, niezależnie od tego czy silnik pracuje czy nie. Znacznie skraca się wtedy czas występowania suchego lub półsuchego tarcia pomiędzy współpracującymi częściami podczas uruchamiania silnika gdyż strumień oleju szybciej trafia do silnika. Zjawisko to potocznie nazywane "suchym startem" powoduje znaczne zużycie ścierne, dlatego dąży się do maksymalnego skrócenia czasu jego występowania. Ponadto zawór "EKO" skutecznie uniemożliwia wylewanie się oleju z filtra podczas jego wymiany. Pomaga zatem chronić środowisko naturalne przed rozlewaniem się zużytego oleju silnikowego.



Silniki spalinowe o dużej pojemności często posiadają system olejowy wyposażony w dwa typy filtrów. Jeden filtr umieszczony jest szeregowo - przepływa przez niego cały olej tłoczony przez pompę, natomiast drugi wbudowany jest w układ równolegle i przepływa przez niego ok. 10% oleju, który oczyszczony powraca do miski olejowej. W takim układzie filtr pełnego przepływu jest filtrem o średniej dokładności oczyszczania, natomiast filtr bocznikowy jest filtrem dokładnym. Jako filtry bocznikowe w systemie olejowym często stosuje się wirówki, w których zanieczyszczenia separowane są z oleju w polu sił odśrodkowych. Stosuje się także filtry z przegrodą wykonana ze specjalnych włóknin lub bibuł filtracyjnych. Cechą charakterystyczną filtrów bocznikowych z przegrodą jest to, że w czasie eksploatacji ilość filtrowanego oleju zmniejsza się gdyż w miarę blokowania się przegrody filtracyjnej rosną opory przepływu. W niektórych silnikach, w których funkcjonuje szeregowo-bocznikowy system oleju wykorzystuje się filtry puszkowe z dwoma wkładami filtracyjnymi - pełnego przepływu oraz bocznikowym. Takie "zintegrowane" filtry zajmują mniej miejsca, a wymiana jest znacznie krótsza. Wewnątrz takiego filtra następuje rozdzielenie strumienia oleju na główny, kierowany dalej do silnika oraz bocznikowy, który po dokładnym oczyszczeniu trafia z powrotem do miski olejowej.



Filtry WIX FILTRON dostarczane są na "pierwsze wyposażenie" międzyinnymi dla producentów takich jak: VW, Fiat, Suzuki, General Motors,Saab, Ford






Wymiary filtra:




- A - 76,5 mm


- B - 71 mm


- C - 62 mm


- G - M 18x1,5


- H - 86 mm


- by-pass valve - N/A


- anti-drain back valve - N/A


- anti-syphon valve - N/A




Jeżeli nie jesteś pewny czy ten filtr pasuje do Twojego samochodu kliknij tutaj i sprawdź na stronie producenta




Zastosowania:




Osobowe
Marka________
Model__________
Typ________________
Silnik________
Produkowany________
Uwagi
NISSAN
PATROL GR
4.5i
TB45E
1997/6 ->
-
NISSAN
PATROL GR
4.8i
TB48
1997/6 ->
-
OPEL
ASTRA-F
1.7 TD
X17DTL
1994/11 -> 1999/2
-
OPEL
ASTRA-G
1.4i 16V
Z14XE
2000/10 ->
-
OPEL
ASTRA-G
1.7 TD
X17DTL
1998/2 -> 2000/8
-
OPEL
ASTRA-G
2.0 16V OPC
X20XER
1999/11 -> 2001/7
-
OPEL
ASTRA-G
2.0 16V OPC
Z20ZET
2002/8 ->
-
OPEL
ASTRA-G
2.0 16V OPC Turbo
Z20LET
2002/11 ->
-
OPEL
ASTRA-H
1.6 16V
Z16XE
2004/3 ->
-
OPEL
ASTRA-H
1.8 16V
Z18XE
2004/3 ->
-
OPEL
ASTRA-H
2.0 16V Turbo
Z20LEL
2004/9 ->
-
OPEL
ASTRA-H
2.0 16V Turbo
Z20LER
2004/9 ->
-
OPEL
ASTRA-H
2.0 16V Turbo
Z20LE
2005/11 ->
-
OPEL
CORSA-B
1.4i 16V
-
1997/8 -> 2000/10
-
OPEL
MERIVA
1.4 16V
Z14XEP
2004/7 ->
-
OPEL
MERIVA
1.6
Z16SE
2003/2 -> 2004/8
-
OPEL
MERIVA
1.6 16V
Z16XE
2003/2 ->
-
OPEL
MERIVA
1.8 16V
Z18XE1
2003/2 ->
-
OPEL
OMEGA-B
2.2 16V
Z22XE
2000/10 -> 2003/7
-
OPEL
SPEEDSTER
2.0 Turbo
-
2003/3 -> 2005/9
-
OPEL
TIGRA TWIN-TOP
1.4 16V
Z14XEP
2004/7 ->
-
OPEL
TIGRA TWIN-TOP
1.8 16V
Z18XE
2004/7 ->
-
OPEL
VECTRA-C
1.6 16V
Z16XE
2002/3 -> 2005/12
-
OPEL
VECTRA-C
1.6 16V
Z16XEP
2006/1 ->
-
OPEL
VECTRA-C
1.8 16V
Z18XE
2002/3 ->
-
OPEL
ZAFIRA I
1.6 16V
X16XEL
1999/2 -> 2005/7
-
OPEL
ZAFIRA I
1.8 16V
X18XE1
1999/2 -> 2000/12
-
OPEL
ZAFIRA I
1.8 16V
Z18XE
2000/10 -> 2005/7
-
OPEL
ZAFIRA I
2.0 OPC Turbo
-
2000/10 -> 2005/7
-
OPEL
ZAFIRA II
1.6
Z16XE
2005/7 ->
-
OPEL
ZAFIRA II
2.0 Turbo
-
2001/6 ->
-
SAAB
9-3 SERIA II
1.8 YS3F
Z18XE
2003/8 ->
-
VAUXHALL
CORSA MK II
1.4i 16V
-
2000/10 -> 2006/11
-
Dostawcze
Marka
Model
Typ
Silnik
Produkowany
Uwagi
OPEL
COMBO-B
1.4 16V
Z14XE
2004/6 ->
-
OPEL
COMBO-B
1.6
Z16SE
2001/9 -> 2004/8
-
OPEL
COMBO-B
1.6 CNG
Z16YNG
2005/6 ->
-


Numery innych producentów/zamienniki: WL7428 - WIX, PP-3.1.1 - Sędziszów




Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą na innych aukcjach


W swojej ofercie posiadamy pełen asortyment części samochodowych.




e-mail: sklep@unisystem.com.pl










UniSystem 2009 Zobacz inne nasze aukcje
[DANE_EU]OjPde5T3wYC3AAnTjCNSn843+c8E1oHHqhNSU4TXK3UffgIEhTrg7k9tsSXm/tPPcZRNAXKs+G81UbBcpGUIoX8i2JANNVjYyJgjSuRqCg4=[/DANE_EU]
Link: allegro.pl/-i6076308983.html


Nowy korbowód 1.4 1.6 1.8 Astra G H Meriva A Vectra C Zafira A B itd.
Witam!Mam do sprzedania nowe sprawne oryginalne GM korbowody pasujące do silników benzyna Opel 1.4,1.6,1.8.Pasują do Astry G 1.4 16V kod silnika Z14XE,Z14XEP,1.6 8V X16SZR,Z16SE,1.6 16V X16XEL,Z16XEP,1.8 16V X18XE1,Z18XE,Z18XEL,Astra H 1.6 16V Z16XEP,Z16XE1,1.8 16V Z18XE,Corsa C 1.4 16V Z14XE,1.8 16V Z18XE,Meriva A 1.6 8V Z16SE,1.6 16V Z16XE,Z16XEP,1.8 16V Z18XE,Signum 1.8 16V Z18XE,Tigra B 1.8 16V Z18XE,Vectra C 1.6 16V Z16XE,Z16XEP,1,8 16V Z18XE,Z18XEL,Zafira A 1.6 16V X16XEL,Z16XEP,1.8 16V X18XE1,Z18XE,Z18XEL,Zafira B 1.6 16V Z16XEP,Z16XE1.Wymiar główki korbowodu to 18mm,stopy korbowodu 46mm,stan bdb,podana cena za sztukę.Odbiór najlepiej osobisty ewentualnie przesyłka pobraniowa.
Link: olx.pl/oferta/CID5-ID8Ppun.html


Rozrusznik
Rozrusznik ACDelco nr. części 555 - pokaż numer telefonu -
0 GM Oryginał zakupiony w autoryzowanym servisie



Pasuje do modeli:

CHEVROLET Cruze 1.6 [A16XER 01.2009-

CHEVROLET Cruze 1.8 F18D4 01.2009-

CHEVROLET Orlando 1.8 F18D4 01.2010-

FIAT Croma 1.8 16V [939A4.000] 01.2005-12.2011

OPEL Astra H 1.6 [Z16XER] 01.2007-12.2010

OPEL Astra H 1.6 GTC [Z16XER 01.2007-12.2010

OPEL Astra H 1.6 Turbo [Z16LET] 01.2007-12.2010

OPEL Astra H 1.8 Z18XER 01.2006-12.2010

OPEL Astra H 1.8 [A18XER] 01.2007-

OPEL Astra H 1,8 [Z18XE] 01.2004-12.2008

OPEL Astra H 1.8 GTC Z18XE 01.2007-

OPEL Astra H 1.8 Twin Top [Z18XER] 01.2006-12.2010

OPEL Astra J 1.6 [A16XER] 01.2009-

OPEL Astra J 1.6 Turbo [A16LET ] 01.2009-

OPEL Astra J 1.8 [A18XER] 01.2012-

OPEL Corsa D 1.6 Turbo Z16LEL 01.2007-

OPEL Insignia 1.6 [A16XER] 01.2008-

OPEL Insignia 1.6 Turbo A16LET 01.2008-

OPEL Insignia 1.8 [Z18XER] 01.2008-

OPEL Meriva A 1.6 [Z16XEP] 01.2006-

OPEL Meriva A 1.6 Turbo [Z16LET ] 01.2005-

OPEL Signum 1.8 [Z18XEL] 01.2005-

OPEL Vectra C 1.8 [Z18XER] 01.2006-

OPEL Vectra C 1.8 GTS [Z18XEL ] 01.2006-12.2008

OPEL Zafira B 1.6 [A16XER ] 01.2005-

OPEL Zafira B 1.6 Turbo [A16XN ] 01.2009-

OPEL Zafira B 1.8 [A18XER] 01.2005-



Rozrusznik jest fabrycznie nowy Zapraszam !!!!

Link: olx.pl/oferta/CID5-IDeC0pj.html


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • sarenka.htw.pl
  • Form:

    Linki

    Skriba ejo
    Corsa Black amp amp
    corsa 165 70 R13
    Corsa czujnik położenia wału
    Corsa Wspom kierow KLIMATYZACJA
    Corsa Meriva 16 4x100
    Corsa felgi 165 65
    Corsa Ekonomiczny Zadbany Bezwypadkowy
    Corsa pro 120 70
    Corsa Bezwypadkowy Niemcy Klima
    Corsa Combo Adam Fiat
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • monissiaaaa.htw.pl

  • Eunuch sztuki miewa od czasu do czasu "sny o potencji".
    Exemplis trahimur, verbis docemur - przykłady nas pociągają, słowa nas uczą.
    I człowiek jednak niezłym jest stworzeniem. Ignacy Krasicki
    Aby Bóg był wszystkim we wszystkich. 1 Kor 15, 28
    De mortuis nihil nisi bene - o zmarłych dobrze albo wcale (mówić). (mówić). (mówić)