Skriba ejo
yamaha R1 dodatki ohlinsa, harisa, akrapowić, carbony !! zamiana
Motocykl nie wymaga najdrobniejszego wkładu
finansowego ani czasu na grzebanie
Nowe:
Opony michelin pilot power ( swieże doty) super wyważone dynamicznie.
Filtry powietrza i oleju na K&N
Olej motul 300v 15w50 plus dodatek ceramizujący( używany w stuncie)
Komlet klockow na złote EBC plus płyny motul, tylny przewód w oplocie
Komplet świec irydowych Denso a nie smiecie po 7 zł
Akumulator exide
Żarowki h4 Philips blue vision 2x
Naped kompletny zmieniony rok temu wygląda obecnie jak nowy
Pełen serwis zrobiony w marcu br w motoserwis Otwock obejmował:
Płytki Zaworowe wymienione 3 szt reszta jeszcze oryginały pierwszomontażowe
Gaźniki- wymienione oringi na iglicach, mycie ultradźwiękową myjką, regulacja pod odetkany dolot i wydech na szklanej świecy oraz synchro gaźników.
Dodatki zamontowane niestandardowe:
Szyba sportowa irydowa
2 komplety kier - oryginalna sportowa oraz bardziej do turystyki od kawy.
Sety przednie regulowane harisa
Wydech akrapović
Amor skrętu z mocowaniem Ohlins
Amor tylny z regulacją Ohlins
Zawieszenie przednie KAYABA
Nakładki carbonowe na rame
Błotniki karbonowe
Osłony setow karbonowe
Barwy to nie oryginał, moto malowane według własnego uznania i dwukolorowych trendów - granat metalik i srebrny metalik z palety hondy .
Plastiki oryginalne nie popękane nie lepione poza zadupkiem po kasacji miejsca pasażera( koniec z podwożeniem i braniem odpowiedzialności za plecaki)
Naklejki duplikaty oryginału w kolorach z własnej wizji
Paski na felgach szachwnica biało- czarna.
Moto przyszykowałem do jazdy na torze ale tez świetnie spisuje sie na publicznych drogach, dysponuje moca prawie 163 koni i jest to wynik z hamowni a nie z chmurki. Wynik chyba gdzieś mam na necie.
W moto zainwestowana rownowartosc drugiego,( nowe czesci serwis plus dodatki to przeszło 13tys zł kto ma czas niech poszuka w necie ile co kosztuje) nie mam ciśnienia na pozbycie się go a w garażu a mam jeszcze swoją drugą ulubienice.
O swoje motocykle dbam pedantycznie, dla chętnych udostępnię galerie.
Sprzedaje z powodu banalnego. Nie nadaje się do 4 rzędowej szlifierki gdyż całe życie latałem 1,2 buchami lub vkami i do tego chce wrócić pomimo poniesionych grubych nakładów.
Moto raczej nieobliczalne i nie dla idiotów, przy 160 potrafi z gazu iść na koło lub poobracac znienacka tyłem.Silnik jest dość elastyczny i nawet po miejskich ulicach nie zmusza do wachlowania biegami w dolnym zakresie pogwizduje jak mz251 zaś w górnych gniewnie ryczy i popluwa ogniem.
Możliwa zamiana na turystyka ;) , enduro, hard enduro, supermoto lub coś z silnikiem typu V ewentualnie auto combi lub 4d
Przy zamianie cena wyższa i zależy od stanu maszyn obu stron
Oferty proszę podsyłać z linkiem lub ze zdjęciami i opisem.
Proponuje zdrowy, pedantycznie zadbany i doinwestowany motocykl z prywatnych rąk od wieloletniego motocyklisty i tego samego wymagam.Na oferowanym sprzęcie nie zarabiam tylko dołożyłem w przeciwieństwie do innych.
Motocykl prosty, szanowany, nie łyka oliwy nie wyrzuca biegów nie grymasi i wygląda naprawdę zacnie jak na swój wiek, przyciąga wzrok i zawstydzi niejeden dużo młodszy.
Na głupie pytania lub odp. zawarte w tekście wyżej nie odpowiadam.
Kontakt najlepiej sms z racji wykonywanej pracy. Odpowiadam praktycznie od ręki lub tego samego dnia
Obecnie umawiac sie i gladac mozna w całym tygodniu
Moto zatankowane ,klima odgrzybiona ;) przeglad do marca , można wracać na kołach
lub na kole ;)
Motocykl dziś wietrzyłem wiec możliwe muchy na owiewkach
Pozdrawiam
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDeRjSN.html